Saturday, December 10, 2011

N-E-W . NEW !

Assalammualaikum :]

Ngeeh . yaa blog baru . haha Thanks to Safiah Amirah . hehe , Okeyh . Hari ini full day aku melepak . Maklumlah dah habis SPM . Hehehe , Dari pagi smpai ke petang , jalan je memanjang . Hohoho , Tadi lepak McD dengan Rais , Irfan , Safiah , Najah and Unknow . haha sorry yaa , tak tau nama , maklumlah saya ni pemalu orangnya :p haha. Oh ya , malam nie patutnya aku ada silat tapi hujan . so takde la gamaknyer ye , Haha . Time malam pulak ada seorang gadis yang manis rupanya bertanya padaku tentang prob dia dengan bf dia . hohoho . Sorry yaa tak bole mention nama diaa . Nasib baik la dia jumpa orang macam aku kan ? haha bole tanya macam-macam # okay stop it . Tapikan , rasa seronok bila kita dapat buat orang lain tersenyum walaupun sedikit . hehe . maklumlah , dengan senyuman manis lah rupa kita . so Senyum SEMUA ! haha . Tapikan . Ahhh . sometimes aku rasa single macam boring . Hohoho . Ahh chill sudehh right ? Biarlah orang tak sayang kita , janji kita sayang diri sendiri :D


They don't know , what you know .
But they can feel , what you feel
:]

No comments: